woensdag 19 maart 2014

Haaknaalden rol

In een tijdschrift zag ik laatst het patroon van een haaknaalden etui in de vorm van een rol. Dit leek mij super handig. Ik had namelijk een etui met de softfun haaknaalden en die vind ik niet handig. Hij neemt te veel ruimte in beslag. Daarom ben ik deze 'rol' gaan maken.

Het patroon is heel simpel. Je haakt alleen maar stokjes. Heen en weer, totdat je het lang genoeg vindt.

Dan naai je er aan de buitenkant een leuk stofje en een lint aan en dan is hij al klaar.

Je haaknaalden stop je tussen de stokjes door.

Hieronder zie je de foto's van mijn etui.




1 opmerking:

  1. Hoi Floor,

    Ik vind het super leuk om zo op je blog te kunnen zien wat je maakt! :)
    Vooral mee doorgaan! Mensen vinden het vast en zeker inspirerend.

    Groetjes,

    Elize

    BeantwoordenVerwijderen