zondag 1 februari 2015

Instagram fotohoesje

Het is weer helemaal in...

De Polaroid camera's. Mij leek het ook erg leuk om mijn foto's direct in mijn handen te hebben.
Bovendien gebruik ik de foto's om in mijn smashbook (soort fotoboek) te plakken.
Daarom heb ik een Fuiji Instax mini camera gekocht via Marktplaats.

Maar wat is nou een camera zonder hoesje?
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een patroon om een leuk hoesje te maken.

Een hele goede vriendin van mij, die ook een blog heeft, wees mij erop dat zij een heel leuk patroon op haar blog had staan.

Daarom deel ik heel graag haar patroon met jullie:

Als je tijd hebt, neem dan even tijd om ook haar blog te bekijken.
Het is zeker de moeite waard!
Zij is een grote inspiratie bron voor mij.

Dit is mijn eigen gemaakte versie van het fotohoesje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten