zaterdag 15 juni 2013

Welkom

Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog!!
Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Floortje de Smit en ik ben 20 jaar. Ik woon in Papendrecht en ik ben bijna afgestudeerd voor directiesecretaresse/ management assistent. In mijn vrije tijd ben ik altijd wel bezig met handwerken, zoals kaarten maken, diertjes haken, tassen haken en sinds kort granny squares haken.

Met deze blog wil ik jullie laten lezen waar ik mee bezig ben. Ook geef ik workshops in alle genoemde onderdelen en door deze blog wil ik wat meer reclame daarvoor maken.

Dus als je iets ziet, wat jou heel leuk lijkt om te maken, dan kan je altijd een workshop komen volgen. Natuurlijk mag je ook altijd een bestelling bij mij doen.

Ik hoop jullie zo wat meer op de hoogte te hebben gesteld.

Veel kijk en leesplezier!!

groeten Floortje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten